RAZVIJANJE I NJEGOVANJE LIKOVNOSTI PREDŠKOLSKOG DJETETA
Dijete već od najranije dobi istražuje i oblikuje svojim malim ručicama. Gradi oblike u prostoru (slaže kockice, igračke), svojim prstićima ostavlja trag u pijesku, uzima olovku i crta po papiru.
Dječji crtež jedan je od najiskrenijih načina kojim ono komunicira sa okolinom i na taj način izražava svoje osjećaje.
U najširem smislu KREATIVNOST znači “životni potencijal, koji djeca predškolske dobi posjeduju u velikoj mjeri”. (Pivac, D.: U Sretna djeca, 2012., str.139.)
“Slabljenje kreativnih sposobnosti kod starije djece, već u dobi između 10 i 14 godine, tj. u ranoj adolescenciji kao i kod odraslih, najčešće se objašnjava utjecajem okoline koja ne stimulira dječju radoznalost, maštovitost, divergentno mišljenje, samoinicijativnost, ne-konformizam, pa se kreativni potencijali postupno smanjuju. Stoga, ako želimo da odrasli ljudi budu i ostanu kreativni, moramo započeti na njih poticajno djelovati već u najranijem životnom razdoblju, u djetinjstvu.” (Pivac, D.: U Sretna djeca, 2012., str.139.)
Na ovom tečaju dijete će otkrivati svijet umjetnosti kroz komunikacijski proces između umjetnosti i igre.
Svrha odgoja u području umjetnosti jest u tome da se sačuvaju osobnost djeteta i njegovi potencijali.
S djecom se provode likovne aktivnosti kao što su crtanje, slikanje i modeliranje koje ujedno stimuliranju rad desne polovice mozga.
„Znanstvena istraživanja stalno dokazuju da rano bavljenje likovnim aktivnostima i umjetnička naobrazba općenito poboljšava i druge aspekte spoznaje, na primjer:
- Likovne aktivnosti potiču fokusiranje, odnosno, usmjeravanje pažnje pa učestalo bavljenje likovnošću djeluje na bolju koncentraciju i kod drugih aktivnosti
- Likovne aktivnosti potiču opuštanje cijelog organizma i lučenje hormona sreće, što rezultira kvalitetnijim življenjem
- Upotreba različitih materijala, rješavanje problema koje donosi likovni proces, eksperimentiranje i traženje novih spoznaja pridonosi razvoju divergentnog mišljenja a samim time i kreativnosti.“ (Balić Šimrak, A.: Predškolsko dijete i likovna umjetnosti, u časopisu „Dijete, vrtić i obitelj“ br. 62-63., str. 3-8, god.2010.)
Poticaj za učenje, eksperimentiranje i stvaranje u području likovnosti u radu s djecom predškolskog uzrasta sastoji se od sljedećih vježbi:
- vježbe manualne spretnosti (motorika šake)
- miješanje boja, kontrasti boja
- istraživanje tekstura površina
- kompozicijske i kolorističke vježbe
- usredotočenje pažnje
- vježbe koncentracije
ŠTO I KAKO ĆEMO RADITI?
- Poduka se održava isključivo individualno (nema dječjih likovnih grupa).
- Ukoliko roditelj želi da njegovo dvoje djece istovremeno pohađa tečaj, isti će se računati kao individualna poduka. Više od dvoje djece ne može istovremeno pohađati tečaj.
- Likovni zadatci metodički su osmišljeni i prilagođeni dječjem uzrastu.
- Djetetu je omogućen pristup različitim likovnim materijalima i tehnikama likovnog stvaralaštva.
- Putem likovnog rada poštuje se osobnost djeteta i pušta ga se da slobodno likovno stvara.
- Mentorica daje poticaj za likovno stvaranje i dijete pažljivo vodi od spontanog (neosviještenog) prema osviještenom likovnom izrazu. Na ovakav način rada nastaju iskreni i autentični dječji likovni radovi a djecu se potiče na vlastita likovna otkrića.
- Kao što je važno da dijete otkriva prirodni svijet (sve ono što je stvorila priroda), jednako je važno da dijete otkriva i ono što je stvorio čovjek. Na ovom tečaju djetetu se daje mogućnost da upozna i promatra reprodukcije likovno-umjetničkih djela kako bi obogatilo svoje spoznaje. Na ovakav način kod djeteta se razvija i emotivno-odgojni aspekt likovnog odgoja.
- Likovni rad kod djeteta potiče samopouzdanje i daje mu osjećaj važnosti.
NA TEČAJU ĆEMO KORISTITI SLJEDEĆE LIKOVNE TEHNIKE I MATERIJALE:
- CRTAČKE (olovka, flomaster)
- SLIKARSKE (pastele, tempere, kolaž)
- KIPARSKE (glina/keramika)
CIJENA:
Jedan školski sat (45 minuta) = 100,00 kn (13,27 Eur)
ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU TEČAJA?
- Stručno vodstvo mentorice
- Sav potreban likovni materijal i pribor za rad (osim slikarskih platna).
(Svi likovni radovi koji nastanu na radionici ostaju djeci.)
DINAMIKA DOLAZAKA NA TEČAJ:
Jednom tjedno (ili drugačije prema dogovoru).
GDJE SE TEČAJ ODRŽAVA?
U Zaprešiću / Sjever.
NAČIN PLAĆANJA: uplata na transakcijski račun po ponudi ili gotovinskom uplatom prilikom dolaska.
U cijenu tečaja nije uračunat PDV jer porezni obveznik nije u sustavu PDV-a.
Ponudu zatražite putem e- mail adrese: vlastapastuovic@gmail.com
Za sve dodatne upite kontaktirajte me na:
E-mail: vlastapastuovic@gmail.com
ili
Mob. 091/569 2847
RAZVIJANJE I NJEGOVANJE LIKOVNOSTI PREDŠKOLSKOG DJETETA
/in Likovne radioniceRAZVIJANJE I NJEGOVANJE LIKOVNOSTI PREDŠKOLSKOG DJETETA
Dijete već od najranije dobi istražuje i oblikuje svojim malim ručicama. Gradi oblike u prostoru (slaže kockice, igračke), svojim prstićima ostavlja trag u pijesku, uzima olovku i crta po papiru.
Dječji crtež jedan je od najiskrenijih načina kojim ono komunicira sa okolinom i na taj način izražava svoje osjećaje.
U najširem smislu KREATIVNOST znači “životni potencijal, koji djeca predškolske dobi posjeduju u velikoj mjeri”. (Pivac, D.: U Sretna djeca, 2012., str.139.)
“Slabljenje kreativnih sposobnosti kod starije djece, već u dobi između 10 i 14 godine, tj. u ranoj adolescenciji kao i kod odraslih, najčešće se objašnjava utjecajem okoline koja ne stimulira dječju radoznalost, maštovitost, divergentno mišljenje, samoinicijativnost, ne-konformizam, pa se kreativni potencijali postupno smanjuju. Stoga, ako želimo da odrasli ljudi budu i ostanu kreativni, moramo započeti na njih poticajno djelovati već u najranijem životnom razdoblju, u djetinjstvu.” (Pivac, D.: U Sretna djeca, 2012., str.139.)
Na ovom tečaju dijete će otkrivati svijet umjetnosti kroz komunikacijski proces između umjetnosti i igre.
Svrha odgoja u području umjetnosti jest u tome da se sačuvaju osobnost djeteta i njegovi potencijali.
S djecom se provode likovne aktivnosti kao što su crtanje, slikanje i modeliranje koje ujedno stimuliranju rad desne polovice mozga.
„Znanstvena istraživanja stalno dokazuju da rano bavljenje likovnim aktivnostima i umjetnička naobrazba općenito poboljšava i druge aspekte spoznaje, na primjer:
Poticaj za učenje, eksperimentiranje i stvaranje u području likovnosti u radu s djecom predškolskog uzrasta sastoji se od sljedećih vježbi:
ŠTO I KAKO ĆEMO RADITI?
NA TEČAJU ĆEMO KORISTITI SLJEDEĆE LIKOVNE TEHNIKE I MATERIJALE:
CIJENA:
Jedan školski sat (45 minuta) = 100,00 kn (13,27 Eur)
ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU TEČAJA?
(Svi likovni radovi koji nastanu na radionici ostaju djeci.)
DINAMIKA DOLAZAKA NA TEČAJ:
Jednom tjedno (ili drugačije prema dogovoru).
GDJE SE TEČAJ ODRŽAVA?
U Zaprešiću / Sjever.
NAČIN PLAĆANJA: uplata na transakcijski račun po ponudi ili gotovinskom uplatom prilikom dolaska.
U cijenu tečaja nije uračunat PDV jer porezni obveznik nije u sustavu PDV-a.
Ponudu zatražite putem e- mail adrese: vlastapastuovic@gmail.com
Za sve dodatne upite kontaktirajte me na:
E-mail: vlastapastuovic@gmail.com
ili
Mob. 091/569 2847
ONLINE TEČAJ SLIKANJA ZA ODRASLE
/in Likovne radionicePRIPREME UČENIKA 8. r. OŠ ZA PRISTUPANJE PRIJEMNOM ISPITU U ŠKOLI PRIMIJENJENE UMJETNOSTI I DIZAJNA – ŠPUD (ubrzana poduka u trajanju od 20 šk.sati)
/in Likovne radioniceINDIVIDUALNA PODUKA CRTANJA I SLIKANJA ZA ODRASLE
/in Likovne radionicePOKLON BON – TEČAJ CRTANJA I SLIKANJA ZA ODRASLE
/in Likovne radioniceINDIVIDUALNA PODUKA CRTANJA I SLIKANJA ZA OSNOVNOŠKOLCE I MLADE
/in Likovne radioniceTEČAJ CRTANJA I SLIKANJA ZA ODRASLE / RAD U GRUPI
/in Likovne radionice