Na ovom ONLINE tečaju crtanja i slikanja sami birate likovni zadatak koji vas zanima (u nastavku ovoga teksta nalazi se popis likovnih zadataka).
Dio zadataka je ekspresivne prirode (poticanje mašte i likovno eksperimeniranje).
Dio zadataka odnosi se na akademski pristup crtanju i slikanju (crtanje u linearnoj perspektivi, tonska modelacija, tonska modulacija)
KAKO SE TEČAJ PROVODI?
Polaznik će odabrane likovne zadatke dobivati putem elektroničke pošte. Nakon što polaznik završi jedan likovni zadatak, dobiva drugi; što znači da ne postoji unaprijed zadani rok za izradu zadatka već radite vlastitim tempom.
Za izradu svakog likovnog zadatka dobit ćete pisane upute a ovisno o vrsti zadatka i video snimak s demonstracijom rada.
Tijekom procesa rada polaznik se može konzultirati s mentoricom onoliko puta koliko je potrebno da se likovni rad uspješno privede kraju.
Polaznik sam odlučuje koliko likovnih zadataka želi kupiti.
Ako vam se zadatci koje sam navela u nastavku ovog teksta učine zanimljivim pošaljite mi zahtjev za ponudu na e-mail adresu vlastapastuovic@gmail.com
Nakon vaše uplate putem elektroničke pošte stići će vam sve potrebne upute za likovni rad.
CIJENA:
Cijena jednog online likovnog zadatka iznosi 52,00 eura.
ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU?
- Detaljne pisane upute za likovni rad. (šalju se putem e-maila)
- Konzultacije putem elektroničke pošte, SMS-a, WhatApp-a
CILJEVI LIKOVNOG PROGRAMA SU:
- Razviti potrebu za izrazom kroz crtež i sliku.
- Upoznavanje sa osnovnim crtačkim (olovka, ugljen, tuš,) i slikarskim (tempera, akril, akvarel, kolaž) tehnikama.
- Poticati razvoj kreativnosti, obogaćivanje mašte i razvijanje talenta.
- Povećavanje samopouzdanja.
- Putem likovnog izražavanja razvija se divergentno mišljenje što znači da za jedan likovni problem postoji više rješenja a ne samo jedno.
- Kroz različite likovne materijale polaznik uči kako svoja unutarnja iskustva izraziti na vizualan način.
- Napuštanje paradigme da kreativnost s godinama opada. Prava je istina da se kreativnost samo kvalitativno mijenja u skladu sa našim kognitivnim razvojem uključujući životno iskustvo kao i akumulaciju do sada stečenog znanja
Online likovne zadatke možete nekome i pokloniti – POKLON BON.
POPIS LIKOVNIH ZADATAKA :
- Nevizualno kao likovni poticaj / slikanje muzike/
Osjet zvuka pretvaramo u vizualni prikaz. Naučit ćemo kako promatrati sebe i svoje osjećaje. Polazniku se pojašnjava pojam sinestezije na primjerima apstraktnih djela ruskog slikara Vasilija Kandinskog.
- Poliperspektiva – kako je slikao Pablo Picasso
Polaznik će naučiti što znači poliperspektiva na primjerima umjetničkog pravca kubizma. Upoznajemo neka umjetnička djela Pabla Picassa i način na koji je rješavao perspektivu na plohi. Učimo o kontrastima boja: komplementarni kontrast/ kontrast toplo/hladno, kontrast svijetlo/tamno
- Dekalkomanija (ili monotipija)
Upoznavanje grafičke likovne tehnike dekalkomanije. Usvajanje primjera iz likovne umjetnosti / slikari nadrealizma: Óscar Dominquez i André Breton. Praktični likovni rad: slobodni likovni izraz, izrada monotipija.
- Frotagge/Collage /
Kroz praktični likovni rad upoznajemo se sa karakteristikama likovne tehnike kolaža i frotaža. Primjeri iz likovne umjetnosti. Slobodni likovni izraz.
- Izrađujemo umjetničku knjigu (asemičko pismo/slikanje emocija)
Ovom likovnom tehnikom oslobađamo potisnute emocije i razvijamo intuiciju. Komunikacija na neverbalan način. Primjeri iz likovne umjetnost / slikari nadrealisti.
- Slikamo arhetipske simbole
Ovaj zadatak je odličan za rad u maloj grupi (uključite roditelje/prijatelje/djecu). Radi se o zajedničkom slikanju na papiru velikog fomata. Dobrobiti ovog zadatka je osvještavanje našeg nesvjesnog. Ekspresivno likovno izražavanje.
- Dadaizam
Na primjerima likovnih djela slikara koji su obilježili likovni pravac dadaizam učimo kako riješiti zadani likovni problem.
- Književno djelo kao likovni poticaj
Strukturna razlika između književnosti i likovnih umjetnosti je ta da je književnost – vremenska umjetnosti a likovna umjetnost je prostorna umjetnosti. Književnost prikazuje sukcesivne sadržaje kao što su zbivanja, dok je likovnost upućena na područja stanja tj. prostorne simultanosti u mirovanju. Zadatak je naslikati pjesmu ili prozu. Na taj način aktiviramo vizualne i emocionalne doživljaje što pridonosi vlastitom stvaralačkom potencijalu.
- Znakovi i simboli / upoznajemo način slikanja Aboridžina
Aboridžini su svoje znanje na djecu i unuke prenosili usmenim putem – pričanjem priča. S obzirom da nisu imali pismo izmislili su znakove. Mitove i legende prikazivali su putem likovnog medija i to znakovima i simbolima – danas to zovemo ikonografija. Pjevanje, plesanje, ceremonijalno oslikavanje tijela i slike na zidovima pećina također su bili oblik ikonografskog jezika. I dan danas koriste se ovim jezikom kako bi stupili u kontakt sa svojim precima. Likovni zadatak bazira se na osmišljavanju vlastitog likovnog pisma kojem prethodi opširan i detaljan uvod vezan uz pojmove – znak i simbol.
- Igra zamišljanja
Pozivam vas da budete zaigrani, maštoviti, da svojem unutarnjem djetetu dozvolite da se igra. Istraživanje vlastitog unutarnjeg stanja (psihe). Likovna ekspresija na zadanu temu.
- Kinetička umjetnost – skulpture u pokretu
Upoznavanje s kinetičkim skulpturama američkog umjetnika Alexander Caldera. Usvajanje pojmova: mobil, stabil, plošni crtež žicom, prostorni crtež žicom. Praktični rad: eksperimentiranje s različitim materijalima (žica, ljepenka, kartonska ambalaža, flaks, filc, kolažirani papir, stiropor, razni objekti…)
- Završi crtež / sliku
Učimo što je apstrakcija. Vrste linija. Ritam. Osmišljavanje vlastitog apstraktnog djela.
- Vlastita interpretacija umjetničkog djela
Polaznik dobiva reproduciranu fotografiju jednog umjetničkog djela te ju samostalno interpretira.
- Fotomontaža, rekompozicija
Učit ćemo što je kolaž, fotomontaža, rekompozicija. Za realizaciju ovog zadatka bit će vam potrebne stare fotografije i kolaž papiri u boji. Izrada vlastitih kolažiranih papira.
15. Crtanje u linearnoj perspektivi
Usvajanje pojmova: očište, horizont, točke nedogleda. Praktični likovni rad: crtanje u linearnoj perspektivi s jednom i dvije točke nedogleda / crtanje interijera, ulice, kuća u nizu, zgrada /
(Ovaj zadatak je odličan uvod u slikanje poliperspektive. Idealno bi bilo najprije svladati crtanje u linearnoj perspektivi a tek se onda upoznati s principom crtanja poliperspektive.)
16. Crtanje tijela u prostoru na temelju promatranja / crtež u linearnoj perspektivi . Usvajanje pojmova: fiksacija / defiksacija/ binokularni vid / monokularni vid / binokularni disparitet, omjeri, viziranje. Crtanje na temelju promatranja tijela u prostoru (geometrijski oblici, stolica).
(Ovaj zadatak nastavak je zadatka pod točkom 15.)
17. Grafička modelacija / tonsko crtanje /objašnjenje vrste olovki / crtež grafitnom olovkom / postizanje iluzije volumena na dvodimenzionalnoj plohi
18. Tonska modelacija /postizanje iluzije volumena bojom/ tonsko slikanje/ tonske skale, Oswaldov krug boja.
19. Koloristička modulacija / primjeri iz povijesti umjetnosti / toplo – hladni kontrast / komplementarni parovi boja / simultani kontrast / . Ovom zadatku prethodi crtež, te vježba mehaničkog miješanja boja (na paleti).
20. Zračna perspektiva / primjeri iz povijesti umjetnosti / posvjetljivanje i potamnjivanje boja / tonske skale. Ovom zadatku prethodi crtež te vježbe mahičkog miješanja boja (na paleti).
Odaberite jedan ili više od gore navedenih likovnih zadataka (ili sami predložite što biste željeli raditi) te mi pošaljite upit za ponudu na mail adresu: vlastapastuovic@gmail.com
Za sve dodatne informacije pišite mi na:
vlastapastuovic@gmail.com
ili nazovite na broj mobitela 091 569 2847