Na ovom ONLINE tečaju sami birate likovni zadatak koji vas zanima (u nastavku ovoga teksta nalazi se popis likovnih zadataka).
Radi se o ekspresivnim likovnim zadatcima, odnosno zadacima koji zahtijevaju vašu maštu i likovno eksperimentiranje a usput ćete puno toga i naučiti.
KAKO SE TEČAJ PROVODI?
Polaznik će odabrane likovne zadatke dobivati putem elektroničke pošte. Nakon što polaznik završi jedan likovni zadatak, dobiva drugi; što znači da ne postoji unaprijed zadani rok za izradu zadatka, već radite vlastitim tempom.
Za izradu svakog likovnog zadatka dobit ćete pisane upute a ovisno o vrsti zadatka i video snimak s demonstracijom rada.
Tijekom procesa rada polaznik se može konzultirati s mentoricom onoliko puta koliko je potrebno da se likovni rad uspješno privede kraju.
Polaznik sam odlučuje koliko likovnih zadataka želi kupiti.
Ako vam se zadatci koje sam navela u nastavku ovog teksta učine zanimljivim, pošaljite mi zahtjev za ponudu na e-mail adresu vlastapastuovic@gmail.com
Nakon vaše uplate, putem elektroničke pošte stići će vam sve potrebne upute za likovni rad.
CIJENA:
Cijena jednog online likovnog zadatka je: 40 eura (301,38 kn prema tečaju 1 euro = 7,53450 kn)
ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU?
- Pisane upute za likovni rad uključujući savjete vezane za nabavku likovnog materijala
- Ovisno o vrsti zadatka dobit ćete i snimljenu demonstraciju rada (šalje se putem WatsApp-a)
- Konzultacije putem elektroničke pošte, SMS-a, WhatApp-a
CILJEVI LIKOVNOG PROGRAMA SU:
- Razviti potrebu za izrazom kroz crtež i sliku.
- Upoznavanje sa osnovnim crtačkim (olovka, ugljen, tuš,) i slikarskim (tempera, akril, akvarel, kolaž) tehnikama.
- Poticati razvoj kreativnosti, obogaćivanje mašte i razvijanje talenta.
- Povećavanje samopouzdanja.
- Putem likovnog izražavanja razvija se divergentno mišljenje (što znači da za jedan likovni problem postoji više rješenja a ne samo jedno.
- Kroz različite likovne materijale polaznik uči kako svoja unutarnja iskustva izraziti na vizualan način.
- Napuštanje paradigme da kreativnost s godinama opada. Prava je istina da se kreativnost samo kvalitativno mijenja u skladu sa našim kognitivnim razvojem uključujući životno iskustvo kao i akumulaciju do sada stečenog znanja
Online likovne zadatke možete nekome i pokloniti – POKLON BON.
POPIS LIKOVNIH ZADATAKA :
- Nevizualno kao likovni poticaj / slikamo muziku
Osjet zvuka pretvaramo u vizualni prikaz. Naučit ćemo kako promatrati sebe i svoje osjećaje. Polazniku se pojašnjava pojam sinestezije na primjerima apstraktnih djela ruskog slikara Vasilija Kandinskog.
- Poliperspektiva – kako je slikao Pablo Picasso
Polaznik će naučiti što znači poliperspektiva na primjerima umjetničkog pravca kubizma. Upoznajemo neka umjetnička djela Pabla Picassa i način na koji je rješavao perspektivu na plohi. Učimo o kontrastima boja: komplementarni kontrast/ kontrast toplo/hladno, kontrast svijetlo/tamno
- Dekalkomanija
Kroz praktični likovni rad upoznajemo se s likovnom tehnikom – dekalkomanija. Primjeri iz likovne umjetnosti/slikari nadrealizma. Vježbanje slobodnog likovnog izraza /mašta/ apstraktno slikanje.
- Frotagge/Collage /
Kroz praktični likovni rad upoznajemo se sa karakteristikama likovne tehnike kolaža i frotaža. Primjeri iz likovne umjetnosti. Slobodni likovni izraz.
- Izrađujemo umjetničku knjigu (asemičko pismo/slikanje emocija)
Ovom likovnom tehnikom oslobađamo potisnute emocije i razvijamo intuiciju. Komunikacija na neverbalan način. Primjeri iz likovne umjetnost / slikari nadrealisti.
- Slikamo arhetipske simbole
Ovaj zadatak je odličan za rad u maloj grupi (uključite roditelje/prijatelje/djecu). Radi se o zajedničkom slikanju na papiru velikog fomata. Dobrobiti ovog zadatka je osvještavanje našeg nesvjesnog. Ekspresivno izražavanje putem boja.
- Dadaizam
Na primjerima likovnih djela slikara koji su obilježili likovni pravac dadaizam učimo kako riješiti zadani likovni problem.
- Književno djelo kao likovni poticaj
Strukturna razlika između književnosti i likovnih umjetnosti je ta da je književnost – vremenska umjetnosti a likovna umjetnost je prostorna umjetnosti. Književnost prikazuje sukcesivne sadržaje kao što su zbivanja, dok je likovnost upućena na područja stanja tj. prostorne simultanosti u mirovanju. Zadatak je naslikati pjesmu ili prozu. Na taj način aktiviramo vizualne i emocionalne doživljaje što pridonosi vlastitom stvaralačkom potencijalu.
- Znakovi i simboli / upoznajemo način slikanja Aboridžina
Aboridžini su svoje znanje na djecu i unuke prenosili usmenim putem – pričanjem priča. S obzirom da nisu imali pismo izmislili su nešto drugo. Mitove i legende prikazivali su putem likovnog medija i to znakovima i simbolima – danas to zovemo ikonografija. Pjevanje, plesanje, ceremonijalno oslikavanje tijela i slike na zidovima pećina također su bili oblik ikonografskog jezika. I dan danas koriste se ovim jezikom kako bi stupili u kontakt sa svojim precima. Likovni zadatak bazira se na osmišljavanju vlastitog likovnog pisma kojem prethodi opširan i detaljan uvod vezan uz pojmove – znak i simbol.
- Igra zamišljanja
Pozivam vas da budete zaigrani, maštoviti, da svojem unutarnjem djetetu dozvolite da se igra. Istraživanje vlastitog unutarnjeg stanja (psihe). Likovna ekspresija na zadanu temu.
- Kinestetička umjetnost – pokret kao glavni dio umjetničkog objekta
Izrada objekta od žice, papira, alu-folije. Upoznajemo djelo Alexandera Caldera, majstora izrade mobila.
- Završi crtež / sliku
Učimo što je apstrakcija. Vrste linija. Ritam. Osmišljavanje vlastitog apstraktnog djela.
- Vlastita interpretacija umjetničkog djela
Polaznik dobiva reproduciranu fotografiju jednog umjetničkog djela te ju samostalno interpretira.
- Fotomontaža, rekompozicija
Učit ćemo što je kolaž, fotomontaža, rekompozicija. Za realizaciju ovog zadatka bit će vam potrebne stare fotografije i kolaž papiri u boji.
15. Crtanje u linearnoj perspektivi s jednom i dvije točke nedogleda
Na temelju detaljnih pisanih uputa naučit ćete kako nacrtati kuću, drvored ili vedutu (ulica sa zgradama, dio grada)
Ovaj zadatak je odličan uvod u slikanje poliperspektive. Idealno bi bilo najprije svladati crtanje u linearnoj perspektivi a tek se onda upoznati s principom crtanja poliperspektive.
Odaberite jedan ili više od gore navedenih likovnih zadataka (ili sami predložite što biste željeli raditi) te mi pošaljite upit za ponudu na mail adresu: vlastapastuovic@gmail.com
Za sve dodatne informacije pišite mi na:
vlastapastuovic@gmail.com
ili na broj mobitela 091 569 2847